علت فک درد
علت فک درد بعد از بیدار شدن چیست؟
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
متداول ترین روش های دندانپزشکی
محبوب ترین روش های دندانپزشکی چه می باشند؟
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اهمیت ایمپلنت دندان

چرا دندانپزشکان ایمپلنت دندان را پیشنهاد می کنند؟

همه دندانپزشکان می خواهند که بیماران دندان های سالمی داشته باشند، همچنین از لبخند زیبایی برخوردار باشند.

اما با بیماری های دهانی مثل بیماری های لثه، یا پوسیدگی دندان ممکن است روبرو شوند. در صورت بروز چنین مسائلی، ایمپلنت دندان ضرورت پیدا می کند.

دنتال ایمپلنت ها برای کاشت دندان هایی که افتاده اند و از بین رفته اند، استفاده می شوند.

ایمپلنت می تواند در جای دندان از دست رفته محکم شوند و سال ها عمر کنند.

بهترین بخش ایمپلنت این است که عین دندان طبیعی می باشد.

دلایل انتخاب ایمپلنت دندان :

یکی از ویژگی های اصلی که بیماران جذب ایمپلنت دندان می کند، با جراحی می توان این دندان ها را در استخوان فک جای داد.

طوری که عملکرد و ظاهری کاملا شبیه دندان طبیعی پیدا می کنند.

هیچ شیفتی در دندان اتفاق نمی افتد!

دنتال ایمپلنت ها یا ایمپلنت دندان به استخوان فیوز می شود، با یک پایه ثابت که دندان مصنوعی روی آن قرار می گیرد.

در صورتی که نیاز به دندان مصنوعی یا بریج باشد، باید به ایمپلنت مونت شوند تا نگرانی از بابت حرکت آن ها نباشد.

روکش های هر فردی روی ایمپلنتش قرار می گیرد، و در مقایسه با دندان های مصنوعی و بریج ها کاملا متفاوت هستند.

راحتی بیشتر و تاثیر کمتر روی دندان های مجاور :

بریج های سنتی و دندان های مصنوعی ممکن است لکه های زخمی ایجاد کنند و ناراحت کننده باشند.

طوری که بیمار شاید نتواند مدتی آن ها را تحمل کند.

همچنین، آمادگی برای بریج های سنتی که دندانپزشک تنظیم می کند، ممکن است ساییدگی مینای دندان را ایجاد کند که بخاطر مونت کردن بریج است.

همه مینای دندان با ایمپلنت سرجایشان باقی خواهند ماند.

اهمیت ایمپلنت دندان

آیا برای انجام ایمپلنت دندان مناسبید؟

متاسفانه هر کسی نمی تواند ایملپنت دندان انجام دهد.

برای ایمپلنت دندان باید ایمنی کامل داشت، بافت های لثه کاملا سالم باشند و استخوان کافی برای ساپورت ایمپلنت باشد.

بیمارانی که از ژنژویت شدید رنج می برند، باید بافت لثه سالم تر و تراکم استخوان برای ایمپلنت به طور کافی داشته باشند.

با جلوتر رفتن در این مسیر، بیماران انتخاب می کنند که ایمپلنت با وجود بهداشت دهان شان و بافت لثه و استخوان کافی، خوب است یا خیر.

این ها عواملی هستند که می توانند موفقیت طولانی مدت در ایمپلنت دندانتان داشته باشند.

ترتیب یک تماس با متخصص ایمپلنت را بدهید!

ایمپلنت های دندان توسط متخصص ایمپلنت در مرکز دندانپزشکی زیبایی صورت می گیرد.

پس متخصص باید تجربه و اموزش کافی در این زمینه را دیده باشد.

زمانی که متخصص ایمپلنت دندان های شما را می بیند، باید به یکسری سوالات او درباره خودتان پاسخ دهید.

همچنین درباره درمان های جایگزین ان، مثل دندان مصنوعی، پروتز کامل، و بریج دندان بپرسید.