مزایای ایمپلنت دندان
چطور یک متخصص ایمپلنت خوب پیدا کنیم؟
۱۳۹۷/۰۹/۰۹
نخ دندان کشیدن
چرا نخ دندان کشیدن انقدر مهم است؟
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
ترس دندانپزشکی

ترس دندانپزشکی یکی از نگرانی های هر فردیست که با آن زندگی می کند. هیچ کس دوست ندارد چنین دردی را تجربه کند.

منظور از ترس دندانپزشکی چیست؟

هیچ کدام از ما دوست نداریم ترس دندانپزشکی در منزل داشته باشیم یا حداقل روی صندلی دندانپزشکی.

بنابراین دندانپزشک زیبایی یا دندانپزشک عمومی چه کمکی به ما در از بین بردن این ترس می کند؟

به گفته دندانپزشک زیبایی و ترمیمی راه های بسیاری برای از بین بردن ترس دندانپزشکی می باشد. طوری که از مشکلات دندانی هم به دور بود.

زمانی که به مطب دندانپزشکی ما سری بزنید، حتما از کار متخصصین ما استقبال می کنید.

دندانپزشک زیبایی یا دندانپزشکان تخصص های دیگری هستند که هر نیاز شما را برطرف می کنند. طوریکه هیچ درد و ترسی را هم حس نمی کنید.

۱ : استفاده از تکنولوژی Elite

در صورتی که روی صندلی دندانپزشکی درد می کشید، باید به طور جدی روی ادامه ویزیتتان نزد آن دندانپزشک فکر کنید.

هیچ دلیل ندارد که شما روی صندلی دندانپزشکی احساس ناراحتی داشته باشید.

راه و روش های بسیاری برای آرامش شما روی صندلی دندانپزشکی می باشد.

به همین دلیل است که ما از آخرین تکنولوژی و تکنیک ها استفاده می کنیم.

پس به مطبی بروید که از آخرین و جدیدترین روش های دندانپزشکی برای درمان روی صندلی دندانپزشکی استفاده می کنند.

همچنین از ابزار دقیقی برای درمان بیماری استفاده می شود، طوری که موفق ترین نتیجه را بدون درد به همراه دارد.

مثلا اسکنر سه بعدی، که هر مطب دندانپزشکی آن را ندارد.

به دندانپزشک این اجازه را می دهد که به طور دقیق برای ایمپلنت دندان برنامه ریزی کند. یا بهترین مکان برای جایگیری ایمپلنت را انتخاب کند.

۲ : از سدیشن در دندانپزشکی بهره بگیرید

در صورتی که از دندانپزشکی می ترسید، اغلب در طی درمان انتظار یکسری اتفاقات را هم می کشید.

اما نگران نباشید! در صورتی که از درمان های دندانپزشکی ترس دارید، در مطب دندانپزشکی ترمیمی ما با سدیشن این راحتی به شما هدیه داده می شود.

ترس دندانپزشکی

با سدیشن دندانپزشکی می توان به آرامش بیمار روی صندلی دندانپزشکی بسیار کمک کرد.

۳ : لیزر پیشرفته دندانپزشکی برای از بین بردن عفونت

بیماری لثه یکی از ترسناک ترین مشکلات دندانپزشکیست که شما دارید.

بیماری های لثه ای پیشرفته لثه و استخوان زیرلایه ای آن تخریب می کند.

این مشکل خیلی هم نادر نیست. تقریبا ۵۰درصد آمریکایی ها در سن ۳۰ سالگی دچار این مشکل می باشند.

جوان تر ها هم که در معرض ۷۰درصد از بروز این بیماری می باشند.

بدتر از آن بیماری های قلبی و عروقی می باشد که به بیماری لثه مرتبط است. همچنین فشار خون بالا، یا حتی دیابت.

برای درمان این مشکل، نیاز به استفاده از لیزر دندانپزشکی می باشد.

به جای استفاده از بریدن و یا بخیه زدن لثه ها، لیزر اجازه به شما می دهد که عفونت لثه ها را از بین ببرید.

لیزر کاملا بدون درد می باشد و زمان بهبودی اش هم خیلی سریعتر از روش های جراحی است.